aybarsceylan 3 aylık bebeğime Menenjit aşısı yaptırdım, aşı sonrası aşırı huzursuz oldu, aynı durumu yaşayan var mı, ateşi daha çıkmadı , hemen calpol verdim , bu huzursuzluk hali kaç gün sürer?
katya59 aybarsceylan bnmki bi kaç saat huzursuzdu hep kucak istedi ateşide çıkmadı gece saat başı ölçtümm ertesi günü normale döndü şükür
sebebiyok aybarsceylan ilk dozu biz de 3.ayda olmustuk.ates asidan yaklasik 10 saat sonra bebegim uyurken ara ara kontrol etmemize ragmen aniden cikmisti.1 gun sürmüştü.2.dozda ates yine olmustu ama birkac saat sonra,3.dozda hic ates olmamisti iki asiyi ayni anda olmasina ragmen.paniklemeyin atesini sık kontrol edin.ates 38.5 a cikarsa calpol verip odanin sicakligini dusurup zibinla durdurun demisti doktorumuz biz de boyle yapmistik.
evreniko 48 saat içinde geçer, 6 saatte bir calpol vermiştik biz doktorumuzun direktifiyle. 3.gün sabah artık vermeyelim dedik çıktı yine ateşi huzursuzluk kalmamasına rağmen. Yani huzursuzluğundan ziyade ateşini 1-2 saatte bir kontrol edin bence