Öyle bir şey söz konusu olamaz. Bir erkek nasıl aylarca çalışmaz, üstelik çocuğu evde aç iken. Ayrıca dolabınız bu kadar boş ama İnternet paketiniz var, ramazanda davet postu açıyorsunuz, evime 25 kişide gelse doyururum diyorsunuz. Çocuğu doyuramıyosunuz ama bu ne perhiz bu ne lahana turşusu?