Ek gıdada kahvaltı, öğlen genelde yoğurtlu meyve ya da sebze, akşam da yemek yediriyorum ama suya alıştıramadım. Yani gün içinde aldığı sıvı yok denecek kadar az. Bazen ek gıdadan hemen sonra 60-90 ml arası anne sütü ya da mama veriyorum ama genelde gece uykusuna geçerken 6 ölçek mama, 23-00 gibi tekrar 6 ölçek mama ve sabaha doğru yine mama içiriyorum. Kısacası gün içinde almadığı sıvıyı gece uykusunda vermeye çalışıyorum ama hata mı yapıyorum? Siz neler yapıyorsunuz acaba?