Kızım bi on güne 20 aylık olucak. Son bir kaç gündür mızmızlığı daha da arttı. Bi de daha duygusal, ufak bir kızmada duygusallaşıp ağlıyor. Uykusunda da sık sık uyanıyor. Tekrar ayağıma alıp bi saat sallayıp uykuya geçirtiyorum.
Yani son günlerde çok zorlaştı. Sebebi ne olabilir ? Var mı bu aylarda atak sendrom filan ?