Bebeğim şu an 3 ay 10 günlük yaklaşık 1 aydır biberon almıyor. Öncesinde biberon alıyordu. Bi ara meme reddi olmasından korktuğum için hiç biberon vermedim sütüm olduğu için ihtiyaç da duymamıştım. Ama şimdi bırakıp bir yere de gidemiyorum. Mamayı içerse kaşıkla içiyor ama çok da iştahlı değil. Kaşıkla mama içtikten sonra yine meme istiyor. Benzer durumu yaşayan var mı? Nasıl aştınız?