ng08 Rowling Harry Potter serisi. 15-20 kez okumuşumdur. Özellikle üniversitede finallere hazırlanırken uyumadan önce tabletimden okurken uyuyakalırdım. Kafamı dağıtıp stresimi yok ediyordu. Çok severim. Hiç okumayan herkese tavsiyemdir.
George Martin taht oyunları serisi, bitmemiş olsa da su gibi akan kitaplardır. Ben fantastik severim.
Tolkien’in yalnızca yüzüklerin efendisi üçlemesini sevdim. Diğerleri okunamayacak kadar ağır ve detaya boğup insanı sıkıyor.
Açlık oyunları serisi de etkileyici ve hızla okunan kitaplardan.
Dan brown kitaplarını da severdim ama cehennem kitabı ve sonrası kendini tekrar ediyor gibi geldiği için devam etmedim.