Prensesannesi32 ummuhanakkurt 2 yaşına kadar kullanılmıyor diye biliyorum kızım 2.5 yaşındayken kendi istedi yastik kullanmayı ben öyle başladım
AyazMerve ummuhanakkurt Doktorumun söylediği 1 yaşına kadar gerek yok sonrasında isteğe bağlı demişti. Oğlumda 1.5 yaş gib başladım. Kızım 13 aylık şuan yastık kullanmaya başlamadık
mamabear_ ummuhanakkurt 1 yaşına kadar gerek yok. 1 yaşından sonra da çok ince kullanılabilir tabi isteğe bağlı. Kızım 18 aylık hala kullanmıyor
ilayprensesim ummuhanakkurt 2 yaşına kadar önerilmiyor. 2 yaşından sonra isteğe bağlı kullanabilirsiniz. 31 aylık kızıma kullanıyorum bazen yastıksız tarafa gidiyor sonra yine yastığa geliyor 😊
buaklinerdenaldinnerden ummuhanakkurt ben bazen yastığa yatırıyorum ama sonra bi bakıyorum inmiş yastıktan rahat edemiyorlar bence 2-2.5 yaş gibi olabilir sürekli döndüğü için zaten yastıkta kalmıyor 19 aylık
namkoll ummuhanakkurt 2 yaşına kadar kullanılmaz diye biliyorum. 2,5 yaşında kendisi hafif yüksek yer arıyordu o şekilde ince bir yastıkla başladık biz hala da ince yastıkla yatıyor