uakbn0_0 canım , ben de uzun araştırmalar sonuçu Philips maraton aldım . Bayagı güzel , evet biraz ağır ama kumandası var . Ayarını düşürebilirsin emiş gücü çok güzel
Torbasız da ayrıca , ben evi süpürdüğümü sanıyormuşum. Onunla süpürünce cidden hiç süpürülmemiş gibi toz çıktı şaka gibi