beginnerrmomm bizde 11.aya adım attığımız an o şekildeydik hatta korkuyordum noluyor ya niye böyle ağlıyor diye 😬 şuan 12 aylığız biraz sakinleşti diyebilirim yani geçen aya göre odadan çıktığımda seslensem geleceğimi biliyor ama geçen ay seslendiğim halde onu kaçırıyorlarmış gibi kıyamet koparıyordu 😂