Kızlar mamayı 25 derece altında saklıyorum bozulmuş evimin her yeri aynı derecede dolapta saklamayın yazıyor nerde saklayabilirim bu ikinci oldu bozulduğu napıcam bilmiyorum dolaba koyan var mı napabilirim bi fikir verin kendimi çok kötü hissediyorum