Kızlar salı günü bebeğim menenjit aşısı oldu bexsero. İlk gece ateşi çok yükseldi ama sonra geçti. Dünden beri de aşırı huzursuz. Diş mi acaba diye düşünüyorum çünkü 3 gündür ağzının suyu inanılmaz arttı ve sürekli dişini kaşımak istiyor çok zor yiyip içiyor aşıdsn mı dişten mi hastaneye götğrsem mi bilemedim sürekli mızmız huzursuz