Doğumdan itibaren malesef sütüm gelmedi cok uğraştım aylarca olmadı cok uzun anlatırım bu süt olayınıı artsın diye neler denediğimi ve çabasız kalışlarımı ama neyse buraları geçiyorum, mamayla büyüdü bebeğim ve her ne kadar inkar etsek de mamaların içeriği temiz olmadıkları başından beri belliydi ve hiçbi zaman gönül rahatlığyla içirmedim. Bebeğim 12.ayına kadar cok severek gece gündüz mamasını içti ve bir gece hiç sorun yokken mamasını reddetti ben verdim o ağladı ben içirmeye calıstıkca o ağzını açmadı ve ağladı. Normalde mamasını içip geri dalardı ama o gece öyle olmadı. E bişey içmeden de uyumuyor ağlıyor illa bişey içecek su verdim biraz içti ama dalmadı. Gün içinde bazen yemeklerin yanında ıhlamur içirirdim onu deneyeyim dedim içine balda kattımm içirdim ve o şekilde uyudu. Daha da ne gece gündüz hiç mama içirmedim bu sekilde bırakmıs olduk merak edenlere