sweetangell Kızlar selam yeniden ev dizeceğiz önerilerinize ihtiyacım var mümkünse salon resimlerinizi salabilir misiniz bana da örnek olsun ya
Ogulluana sweetangell her marka da var artık bohem tarz koltuk bakabilirsiniz. Ben divanev den aldım ama bohem değil
myarenb sweetangell ben yeni koltuk takımı ve orta sehpa aldım, daha gelmedi ama çok gezdim ve bir tek bu içime sindi 🥹 kumaşı sütlü kahve olucak, arkası geriye doğru açılabiliyor yani oturma kısmı genişliyor. kolları da yana doğru açılıyor boydan da genişletiliyor yani. kumaşı falan baya iyiydi, doğtaştan aldım. belki bakmak istersiniz
elizinannesigeldi sweetangell bohem aldım , almaz etmez olsaydım keşke Şimdiki aklım olsa kolay silinen , leke tutmayan kumaşlardan tercih ederdim Benimki teddy kumaş sanırım 🤦♀️ her şeyin izi çıkıyor , kıyafetler bile koltuğa soluyor Silmeye kalksan hep leke kalıyor . Nefret ettim
alpmila Deletedmom2987 tam olarak bunu yazmaya gelmiştim renkleri cok şık bende birinde gördüm istikbal borneo diye geçiyor
Niyesordunbucevabi elizinannesigeldi Geçen gün birisi o kumaş için çok memnunum demişti 🤔 bende çok şikayet duydum teddy kumaştan
elizinannesigeldi Niyesordunbucevabi aman aman yok cnm , görünüş olarak çok güzel Ama temizlik olarak berbat malesef Daha 1 buçuk seneye yakındır kullanıyorum her şeyin lekesi çıktı Yaz gelsin yıkattıracagım güzelce , bakalım düzelecek mi Sonrada hemen örteceğim
Niyesordunbucevabi elizinannesigeldi insan her zaman koltuk alamıyor malesef iyi seçim yapmak gerek bende iki sene önce değişmiştim keten alcam diye tutturdum keten alanlarda bin pişman iyi ki almadım. Ergül mobilyadan kadife karışımlı aldık o kadar memnunum ki tek bir leke tutmuyor ıslak mendille bile geçiyor hemen
elizinannesigeldi Niyesordunbucevabi canım , ben de bakayım yıkattıracagım . Eğer ki olmuyor hemen değiştireceğim . Nefret ediyorum lekeden pislikten Resmen kıyafetler soluyor , siliyorsun bu sefer de kocaman lekeler oluşuyor Uzun bir araştırma şart 🥲
Niyesordunbucevabi elizinannesigeldi Tüh üzüldüm adına canım ya olmadı kumaşını değiştirir kaplama yaptırırsın yeni almışsın sonuçta