Kızlar merhaba. Kızım 24 aylık. Artık çiş yaptığında bezi taşıyor, geceleri sık sık üstüne çiş bulaşmış şekilde buluyoruz. Tuvalet eğitimine başlasam erken mi sizce? Bugün ilk defa bez takmadım iki kere yaptı şimdiye kadar. İkisinde de söylemedi. Yaşı küçük olduğu için hazır mı değiş yoksa henüz ilk gün diye mi bilmiyorum