hasananesi hilalll2 Yok hayır ilk defa duydum iyiyse alırım, dün hameton aldık şuanlık değişen bir şey yok
yaraliceylanim hasananesi üzerinde yqzana çok takılmayın beni takınca aşağıya doğru çok sarkma varsa büyüktür dediğim givi kenarındaki lastikleri koparıp kullanabilirsiniz
hilalll2 hasananesi bizde hemen etki etti doktora yazdırabilirsin normalde de 130 lira civarı bi krem
yeniannim @hasananesi Benimde bebeğim 7 kilo 7-14 kilo olan bezi kullanıyorum(4 numara). Bez göbek deliğini geçecek bir daha bezlerken dikkat edin; sleppy mavi olan seri var öneririm uygunda. Onun dışında sudocrem ve bebantholde iyi gelmeyebilir.
hasananesi yeniannim 3 numara 6-9 diye kullanıyordum ve +2 paket daha sipariş vermiştim iptal edeyim bari teşekkür ediyorum
yeniannim @hasananesi 7 kiloya 3 numara küçük bence, benimde elimde 4 paket kaldı bende sizin gibi kiloya göre sipariş vermiştim.
yeniannim @hasananesi kargoyu almadan iade edeceğim yanlış ürün almışım deyin yani kargoyu almayın. Sizin uğraşmanıza gerek kalmıyor sizinki daha kolaymış😁ben iade oluşturdum üşendim kaldı evde hastaneye gidince acile bırakacağım.
hasananesi yeniannim Müstakil evde yaşadığım için bahçeye kargoyu sallayıp gidiyorlar sağolsunlar yüzlerini bile göremiyorum kargocuların😂
mryematls hasananesi bimin kendi marka bezini deneyin birde eczanede geçmeyen pişikler için ayrı bir karışım veriyorlar benim arkadaşımın çocuğuda öyleydi artık pişik kanıyordu öyle geçti sudocrem işe yaramıyordu
shrida hasananesi pişik olduğu zaman oksizinc krem kullanın %20 çinko olanı yeterli gelmezse %40 lık kullanabilirsiniz pişik hafiflediğinde de her bez değişiminde sudocrem sürün. Dedikleri gibi bezi büyük numara tercih edebilirsiniz. Çok geçmiş olsun
kingmom1234 hasananesi alabilirsin sağlık ocağına yazdirabilirsin canım çocuk doktoru verdi bana da bir sürü krem kullandım bende enson bu iyi geldi bize