aysss001 Kızlar oğlum 10 dakka emiyor sonra sağıp kalanı biberonla veriyorum içiyor 4 ay olucak 1 haftaya Artık 6 aylık olunca emzirmek İstemiyorum hala anne sütü içiyorlar mı normal yemek yemeye nezaman geçiyorlar
gizememre aysss001 5. Ayından sonra ek gıdaya başlayabilirsiniz ama 1 yaşına kadar ek gıda tam öğün gibi olmuyor yani illa ki anne sütü de alması gerekir
sarikavun aysss001 cok zorlaniyosuniz anlasilan ama 1 yasa kadar bebislerin ana yemegi anne sutu veya formul mamadir.
aysss001 sarikavun ozaman 6 aylıktan sonra sağıp vericem ya emzirmek zorlamıyor ama çocuk oyun gibi yapıyor tam emmiyo bazen bırakıyor bazende hemen yapışıyor biberonla bunu yapmıyor direk içiyo
sarikavun aysss001 cunki benekler sadece doymak icin emmezler. Anneleriyle bag kurmak icin de emerler oyun oynamak icin de emerler gaz cikarmak kaka yapmak icin de emerler canları sıkıldıgi icin de emerler❤️❤️tabiki sizin karariniz