gulbahar34 Kızlar evi yeni boyattık. Usta kapıları ocağı aspiratörü süpürgelikleri hep boyamış. Bunları nasıl çıkartabiliriz? Tiner dışında başka bir öneriniz var mı? 🌷
gulbahar34 gulbahar34 bir de bebeğimin saçı çok konak oluyor. Saçına yağ sürmüş ve ana kucağıma oturtmuştum. Ana kucağının kumaşı yağı hep emmiş. Bunun da bir çözümü var mıdır?
Mmeelliikkeee gulbahar34 rosmannda cam yüzeyler için kazıyıcı bi aparat var. Onu kullanabilirsin canım bende yeni taşındığım evde boyaları eski olmasına rağmen kazıdım zeminlerden zarar vermiyor zaten cam yüzeyler için
Mmeelliikkeee gulbahar34 çekmiş beklemiş yağ lekesinde karbonat döküp ütü basıyordu ama denemedim çıkmazsa detarjanlarla falan son bi ihtimal denersin
gulbahar34 3kedili2bebekli evet bildiğimiz pamuktan kumaş bunu da deneyeceğim inşaAllah teşekkür ederim 🌷