Elaozlem merhaba iyi geceler, benim bebeğimde 3 ayına girecek inşallah. Bizde sizin gibiydik çocuk doymuyor sanıp hep mama verdik memeden sonra. Meğer çocuğun gazı varmış biz çıkarıyoruz sansak bile hala içeride gazlar mevcutmuş. Bebeğim 1 ayda yaklaşık iki kilo alınca çok güzel uyarıldım doktor tarafından. Bebeğin kolik gaz çıkarmaya çalışacaksın mama vermeyi keseceksin dediler.. ağladıkça memenin peşine mama vermeyin derim nacizane başımızdan geçenleri düşünerek. Yaklaşık 3 haftadır sadece meme olarak ilerliyoruz bakalım aylık kontrolde ne çıkacak 🤷🏼♀️ sütüm doyurmuyorsa mama ile destekli gideriz gibi artık hayırlısı 🤔 sizde belirli bir süre gaz çıkarımına devam edin çıksa bile, belki bizim sorunumuz gibidir... ama umarım bizim gibi kolik değilsinizdir 😖