ebruliss Anneler fikirlerinze ihtiyacım var bebeklerinizde yastık kullanımıza ne zamn geçtiniz, yastık kullandıktan sonra yatış ve uykuları nasıl oldu?
Prensesannesi32 ebruliss kendi ne zaman istediyse o zaman geçiş yaptım yastığa ama baya uzun süre yastıksız yatti en son 2 bucuk falandi kendi dile getirdi yastıkta uyumak istiyorum diye hiçbir sorunla da karsilasmadik
Pamukhanim_ ebruliss 16 aylık yatağında duruyor ama yatağında dört döndüğü için onda uyumuyor zaten hasta olmuştu 3 hafta önce o zaman koymuştum rahat uyusun diye öyle kaldı
bakkalemzigi ebruliss 1 yaşında başladım çok hareketli dönüyordu şimdi azaldı dönmesi yumuşak alçak bir yastıkta yatırıyorum
Pamukhanim_ ebruliss asla işe yaramıyor bizim öyle duruyor o başka yerlerde bir bakıyorum kameradan yatağın öbür tarafına gitmiş
cicianne79 Pamukhanim_ yatağında hep yastık vardı 2 yaşından sonra kafasını yastığa koyduk ama inanılmaz haraketli yatıyor akşam düştü yatağından 2 bucuk yasında odasını ayırdım ama daha erken ayırmak isterdım depremden sonra tramva kalmıştı bnde ayrı odada yatıramadık aramızda yatıyordu. Ev taşıdıktan sonra direk yatağında yatmaya basladı