Merhaba bebeğimin alerjisi olduğu için 3aydır az kilo alıyor.Tadımlara yeni başladım sabah 60 akşam yatmadan 60 cc aptamil kaşık mama veriyorum diğer zamanlardada emziriyorum.Sanki doymuyor mamayı dahada versem yicek gibi.Bu durumda olanlar bir öğünde ve toplam kaç cc mama veriyorsunuz?