Sağlık ocağından aldığımı iki gün kullandım felaket kabız oldu cocugum. 6 aylıktı o zaman. Aylarca da ilaç kullanmadım. 10 aylık şu an doktorumuz bestiron önerdi günde 15 damla yeterli dedi. Henüz tahlillere bakmadı enfeksiyon olduğu için 3 hafta sonra bakacak.