Merhaba kızlar yine gazımız pik yapmış durumda üçüncü ayda biraz gazımız geçer gibi oldu 3:30 ayda yine hızımız arttı şu an beş gün sonra beş aylık olacak dördüncü ayız siDeFer damla başladık zaten üçüncü aydan beri ilk günde bir kakaya düştü sonra on günde bir kaka sonra fitille kaka yaptırdım yaklaşık bir aydır son 1.5 haftadır kendi kaka yapıyor fakat gazımız pik durumda inanılmaz gazi var iki ayağında kasıyor kesinlikle ayak masajı yaptırmıyor çok kınıyor ağlıyor Nurse Har ways şurup kullandık fakat çok etkili olmadı beşinci ay kontrolü için doktora götürdüm Relaktaz ve mitos şurup verdi Çarşambadan beri kullanıyoruz alt gaz fakat halaılıyor ve çok huysuz bacaklarını ellemiyor başına gelen var mı Relaktaz 4 × 5 şeklinde kullanıyoruz kullandığımızdan beri üç gün üst üste kaka yaptı ama gaz hala aynı ağlıyor bir anda kriz geliyor zor sakinleştiriyorum uyuduktan sonra uyanınca gazini çıkarıyor fakat gün içinde yine huysuz yine bacakları kaşık durumda sürekli kınıyor ayrıca anestol ve Fito krem de başladı çok uzattım ama yani başına gelen varsa çok şey denedim bilmiyorum neden acaba yediklerime de dikkat ediyorum emiyordu iki hafta önceye kadar emmeye başladı şükür fakat gazımız inanılmaz var