Günaydın kızlar. Anket açmıştım 3 seçeneğimiz var : Zeynep Zehra ve Sare.
En çok Sare sonra Zeynep sonra da Zehra oylanmış. Eşim Zeynep çok istiyor bende istiyorum ama görümcemin kızının adı da Zeynep(Ama 1 ismi daha var). Fakat daha görümcem hamile değilken bile biz kızımız olursa Zeynep diye düşünüyorduk.Oğlumuz oldu🩵 Şimdi kızıma isim için yorumlarınızı bekliyorum. 🩷