15 aylık kızım gözlerini yana kaydırarak bakmıyor arada ve kafa sallıyor. Arada da kendi etrafında dönüyor. Ama diğer her şeyi normal
Göz temas var
İsme tepki var
Tüm komutları yapıyor
İşaret parmağını kullanıyor
Baya da anlamlı kelime biliyor.
Ama anneyiz işte korkutuyor bu son zamanlarda böyle bi durum yaşayanınız var mı? Hayır dedikçe daha çok yapıyor sanki