Kızlar şuan ikinciye hamileyim ve ilk bebek arabamdan o kadar memnun kalmadım ki ikinciyi de araştırmadan almak istemiyorum oğlum pek kullanmadığı halde çöp oldu resmen bu konuda yardımınıza ihtiyacım var istediğim özellikler belli aslında
Çift yönlü kullanılabilir olması
Katlamasının kolay olması ve az yer kaplaması
Tekerleklerinin süspansiyonlu olması bizim için yeterli aslında
Puset olmasa da olur büyük travel sistem istemiyorum hafif kolay taşınabilir bir şey yok mu ya çok mu şey istiyorum 🥲