9ay 7 günlük gece gazı var gibi sancılandı agladı uykusuna dalamadı. Ve sabah kaka yaptı rahatladı sandım daha sonra tekrar bezinde pembe leke gördüm hani yenidoganda oluyor ya öyle basına gelen varnı antibiyotik kullanıyor diş cıkıyor 1 haftadır hastaneye gittik 2 defa tekrar götürcem ama virüs malum. Basına gelen varsa hanımlar bilgilendirin