26ikus ben lumea kullanıyorum. Koltuk altı nerdeyse tamamen bitmişti bacaklardada çok az kalmıştı ama düzenli yapamadım sonradan çoğaldı tekrar. Orjinali nasıl bilmiyorum ama 1 sene falan düzenli kullanmak lazım bence. Cihaza para verip bu kadar uğraşmaktansa güzellik merkezine gitmeyi tercih ederdim çünkü çok fazla zaman alıyor