Hemen kardeşine zarar verme peşine düşüyor. Sanki rutin edinmiş sabah uyanır uyanmaz ya kaşla göz arasında parmak ısırır ya da üstüne çıkar. Doktorun dediğini yapıyorum seni koruduğumuz gibi kardeşini de korumak zorundayız zarar vermene izin vermiyorum diyorum bilmem kaç kere tekrar ediyorum ve dediği şey vereceksin. Niye böyle oluyor yani. Birde Kaynanam da scooter almış oraya hem gitmek istiyor hemde tek gitmek istemiyor. Bende mesafeliyim gitmek istemiyorum göndersem daha mı öfkelenir yoksa ben nereye kızım oraya diyip göndermemeliyim. Yanlış bir davranışta bulunmak istemiyorum.