glsmbrnl kızım altı aylıkken iyi beslenmesi yapmıyordu hiç demiyordu hala da istemiyor da hiç uyanmıyordu maşallah diyeyim demesem de olur çünkü artık çok uyanıyor😬 akşam dokuzda bir yatardı sabah dokuza kadar doktorumuz gece beslenmesi istemiyorsa da kes demişti ben ara ara veriyordum yine 4 saatte 1 veriyordum maksimum gece iki kere en fazla veriyordum fazlasını vermiyordum hatta bir bazen hiç, sonra bir şeyler oldu kısmına onuncu aydan sonra hiç uyanmadi şu an 13:30 aylık dün gece altı kere uyandı ve hepsinde de yarımşar saat ayakta kaldı