theanne24
07.30 civarı uyanıyoruz.Biraz oyun sonra kahvaltı hazırlıyoruz , yedik ettik derken 09.30 oluyor zaten
Hızlıca ev topluyoruz 10.00
Oyuna dönüyoruz 11.00
Daha sonra değişiyor , çizgi film isterse yarım saat izliyor.İstemezse dışarı çıkıyoruz bazen turlayıp geliyoruz , market park vs
Bazen de gezmeye gidiyoruz toplu taşımayla akşamüstü dönüyoruz.
Turlayıp geldik diyelim , öğlen uykusuna yatıyor bazen yatmıyor.Sonra yemek tekrar oyun.
Aralarda tabi iş yapıyorum ama sürekli değil , mesela hızlıca makine boşalıyoruz oyuna dönüyoruz.Çamaşır atıyoruz tekrar dönüyoruz.
Temizlik harici hep böyle
Ben odadaysam kendi kendine oynuyor , çıktığım anda peşimden geliyor.
18.00 de babası geliyor yemek , sonra onlar oynuyor derken 20.30 gibi yatıyor.