İki çocuğum var biri 2.5 yaşında biri 3.5 aylık 4 aydır evden çıkmadım hastane dışında, doğum yaptım doğumdan sonra 2 ay içinde 3 kere mastit oldum ve tekrar ameliyat oldum. Yaram açık yaraydı 1 ay açık kaldı ve acıya acıya oraya pansuman yapıldı bir ay boyunca. Dışarıdaki havayı hiç koklayamıyorum neredeyse kar yağıyor yağmur yağıyor güneş açıyor ben sadece camdan görüyorum. Günlerim birbirine geçti dün yaşadığım şeyi biraz önce yaşadım sanıyorum, gündüz hiç dinlenmiyorum zaten akşam yarım saatim var tek onda da iş yapıyorum genelde yada hemen yatıyorum, o kadar bunaldım ki bazen çocukları duymuyorum ağlıyorlar ama görmüyorum sanki mutsuzum, mutsuzum demek de istemiyorum şükğr herşeyim var sağlıklıyız ama muyum hissediyorum