Kızlar ben doğum yaptığımdan beri sürekli süt ve süt ürünü tükettim hiç sorun yoktu ama son zamanlarda sanki ben süt ürünü yiyince bebeğim daha çok gazlanıp yeşilimsi kaka yapıyor bu sütten geçen süt alerjisi sonradan olabilir mi bebeğim şuan 2 aylık yada başka bişeyden gazlanıp yeşilimsi kaka yapıyor olabilir mi, bu arada 2-3 günde bir kaka yapıyor sıvı.