hllsz Emzirirken zayıflayanlar lütfen neler yaptığınızı anlatır mısınız? Emzirirken kullandığınız zayıflamaya dair bir takviye kullandınız mı? (Zayıflamak zorundayım, bel fıtığım var.) Eski beni çok özlüyorum…
gizemtemel hllsz eminim dogum yapip kilo alan herkes eski kendini ozluyodur ve ne yazikki kilo veremedim 😂 emzirirken evet kilo verilebiliyo diyolar ama metabolizma ve hormonlar herkesin farkli emzirenler icin pek zayiflama icin takviye kullandiklarini sanmiyorum ama zaten eski formumuza maks 2 senede ancak doneriz 🤭 ama olsun kilolarimiz olsun bebeklerimiz saglikli olsunda bizler elbet kilo veririz ama sabahlari uyandigimda bir bardak filtre kahve iciyorum ve bol su iciyorum 1 haftadir 5 kilo vermisim tavsiye ederim 🌸
hnr97 hllsz ay toplu diyete girsek bende eski beni çok özlüyorum ve zayıflayamıyorum kaç aylık bebeğiniz
baharsilann gizemtemel ah ahhh emzirirken kilo vermeyi cok isterdim ya 🫠 hamilelikte sadece 7 kilo aldim ama emzirirken 15 kilo aldim🫢 ve 5 aylik oldu nasil kilo verecegimi bilmiyorum 😢
yagizmomyy25 gizemtemel ben hamileyken 8 kilo aldım toplamda, doğumdan 1 hafta sonra hepsini verdim yani 2 senemi almadı
hllsz hnr97 şuan 5 buçuk aylık aslında erken ama bel fıtığımdan dolayı geçen hafta hiç yürüyemedim çok üzülüyorum
gizemtemel baharsilann verilir verilir artik hersey kolay merak etmeyin ek gidaya az klmis emzirmeyi kesince guzel bir diyete girersiniz olumsuz düşünmüyor pozitif oluyoruz 🌸 kadınlar saraplar gibidir yıllandikca guzellesir diyerek motive oluyoruz 🤭🌸
pink9 baharsilann merhaba ya nasıl aldınız acaba ben gıttıkce verıyorum zayıfım zaten gebelık oncesı tabiri caizse çöp gıbıydım 😀ne güzel aldım dedım gıdıyır ya kılo nasıl aldınız bari ben onları yapayım ama gebelıkte çok almamışsınız verırsınız bnce siz
oozzgee Benim bebeğimde 8 aylık oldu aralıklı oruö yapıyorum 2 aydır 7 kilo verdim ama şuan duraklama dönemine girdim sanırım. Aralıklı orucu tavsiye ederim. Ben 16.8 yapıyorum ama tabi bazen duruma göre 14.10 yaptığımda oluyor.
2cennetmujdem oozzgee nasıl yapılıyor bu aralıklı oruç,benim bebeğim de 9 aylık ek gıdaya geçsek bile çok emiyor gece ozellikle ultra çok emiyor
pink9 hllsz neler mesela günde üç öğün yapıyorum ara öğünde kek çerez kefır meyve falan yıyorum ne bıleyım Yıne de erıyorum
kaktuscicegi_ hllsz ben hamileliğimde on kilo aldım. Doğum sonrası üçüncü günde tartıya çıktığımda 1 kilo gitmişti ve ayaklarım şişten görünmüyordu acayip moralim bozulmuştu 😂 ben deli gibi su içtim tatlı yemedim sadece bir günde 4 litre rahat içiyordum ama yapı olarakta yıllardır aynı kilodayım hiç kilo akıp vermedim 5. Aya giricez kotlarıma ancak şimdi giriyorum ama göbeğim kaldı :) bence moralinizi bozmayın arkadaşım 5 kilo aldı hamilelikte sonra üzerine emzirirken 10 kilo aldı bebeği 1 yaşına gelince diyetisyene gitti ve emzirirken çok rahat vereceğini söylemiş nitekim 1 haftada 4 kilosu gitti
egeninincisi33 Ben gebelik öncesi 58-59 kiloydum 70 i gördüm hamilelikte . Şu an 60 kiloyum . Ekstra hiç birşey yapmadım çok dolu dolu yemeyi de sevmem. Normal beslenme süt için yeterli. Emziriyorum diye deli gibi yemeğe abanmaya gerek yok 🫤
mevamomm egeninincisi33 senin gibiyim kilomuzda aynı ama benim 2 yılda 2 doğumum oldu geçen yıllarda 47 kiloydum sonra 64yle doğum yaptım 57ye düştüm 57yle hamile kaldım 70dim doğumda şuan 60 oldum 1 ay 22 günlüğüz