yenikullanici evim stokludur cok acil bir şey lazım degılse almam kolay kolay. İndirimleri takip ediyorum o zaman alırım. Mesela baklıyatım azalmaya basladı ındırım var alırım. Havlu pecete vs gıbı seylerı hep ındırımlerı varken alırım kenara koyarm. Acil ihtiyacım azalıyo be harcadıgım tutar halıyle düşüyo. Arkadasn dedıgı gıbı hadı uygulaması gerı odeme yapıyo guzel gerı ıade edılıyo. Bırde arkadaslar maas geldıgınde kenara dırek para ayırırsanız bırıkım daha guzel oluyo. Kendını ona gore ayarlıyosun ay sonuna kalan 200-300 le bırıkım olmuyo ben bunu yenı ogrendm