10,5 aylık bebeğim iki gecedir bir şey oluyor uyanıyor ve sürekli ağlamaklı kulağını tutuyor ara ara uykusu var ama uyuyamıyor gibi dişi mi çıkacak acaba kulağa vurur mu burunları tıkalı biraz da ondan mı bilemedim mecburen calpol verdim biraz rahatlar belki diye😔