Niss1 günahımı bile vermem kac kez aldıysam ya söylendi bu ne diye köşeye atti son zamanlar iadeye gönderdi yemin ettim almam. Bana aldığı cogu şeyi bende beğenmedim üzülmesin diye tutmaya devam ediyorum arada kullaniyorum bile. Dedim ki madem böyle hediye konusu kapandı sana bir daha bir sey almam sende bana alma parasını ver ben kendime alırım istediğimi. Ahh yazarken bile üzüldüm