Fatma_Mehmett Merhaba arkadaşlar. 10 gün önce 2.çocuğuma doğum yaptım. Aylık 1500 tl verilecek olan çocuk yardımına başvuru yapmıştım onaylandı. Bundan sonraki süreçte ne yapmam lazım? Direkt halk banka gidip aile kartı mı almam gerekli ? Yardımcı olur musunuz ?
yenibir Fatma_Mehmett size bir mesaj gelecek o mesajdan sonra kartı çıkarmaya gidin hemen gitmeyin bana öyle söylemişlerdi yada daha net bilgi almak için 144 arayın size neyi nasıl yapacağınızı söyler ben hep onları aradım martın sonu paranız yatar kartı çıkarınca aradan bir ay falan geçmesi lazım
aysebilgee Ben aralıkta dogum yaptım ocak sonu yatti.yatmadan önce onay mesajı geldi bakanlıktan,daha sonra başka bir mesaj geldi paranın yattiığına dair bankaya gittim hesap açtılar kart verdiler ,ordan cekicem henüz vaktim olmadı cekemedim
LinaElzem aysebilgee siz parayı 1 aylık olarak mı aldınız 2 aylık olarak mı? Ne kadar yatırdılar acaba?
mirayaa İlk öğretmenim ailem uygulamasnı indiriyosunuz para yattıgı zaman orda gösteriyo o zaman halkbankasına gidiyosunuz banka görevlisi size kartı verip sifre oluşturmanızda yardımcı oluyo sizde paranızı cekiyosunuz