Susu18 7 aralıkta da ben işe başlıycam 4 buçuk aylık olacak o zamana ben işe başlıycam için karamsar değilim elbet bu ayrılık olacaktı lakin erken olmak zorunda kaldık sonuçta biz de onlar için çaöısacagız kendimi boyle motive ediyorum hemde benim için bi sosyal etkinlik olacak