kagansmomy Kızlar üstü süslü zıbın var uzun kollu ama kumaşı ince yani içine ne giydirsem belli olur ama giydirmezsem de üşür bence bu süslü zıbınlar da içine giydirmek için mi ?
Bebegimm1 kagansmomy ben onun üstüne ince yelekler oluyor ya ondan giydiriyorum içine bir şey giydirmezdim 2 tane zıbın giydirmek rahatsız eder ya tek başına kullanılcak yada hafif serinse ince yelek giydiriceksenz üstüne
balkizimcicekkiz kagansmomy onlar bu havalar için değil tek başına üşür yürüyen bir çocukmu bebekmi bebekse hareket etmeyeceği için durduğu yerde üşür sırtı içine ince Bi penye yada askılı zibin giydirebilirsiniz
arciha kagansmomy Birkaç tane var bizde de onları giydireceğim zaman üstüne penye ince bir yelek giydiriyorum
kagansmomy balkizimcicekkiz 2 aylık erkek bebek hiçte askılı zıbın almamışım ya hep uzun kollu yada kısa kollu ama iki zıbın giydirsem huzursuz olmaz mı
cokbilmismom kagansmomy uzun kollunun içine atlet giydirmelisiniz askılı. Uzun kollu zıbınlar bence askılı zibinsiz giyilmez kışın.