secginia Merhabalaaaar 🌷 Arkadaşlar Prego Lucca almak üzereyim, kullananlardan biraz yorum alabilir miyim? Ayrıca satıcı da çok düşündürücü hangisinden alayım bilmiyorum
secginia Teşekkürler. Tepsinin bebeğin ulaşamayacağı kadar yüksek olduğu ve tam dik pozisyonda bebeğin oturamadığı gibi yorumlar okudum. Siz de yaşadınız bunları, doğru mu