lilithhh00 1 haftada 2 kere uçtuk 4 aylıktı.Sıcaklık iyiydi uzun kollu zıbın ve eşofman takımı giydirdim yanımda battaniyesi vardı uyuttuğumda üstünü örtmek için.Çok huzursuzlandı muhtemelen kulakları tıkanıyordu.Bol bol biberonunu verdim emdikçe rahatladı.Oyuncak alabilirsiniz dikkatini çekti baya🥰