Prensesannesi_24 benim bebeğim 2.5 aylıktan beri öyle şu an 4 aylık haftada 1 bazen 2 kez yapıyor o da çoğu zaman destekle. Anne sütü alıyorsa 10 güne kadar normal diyor doktor ama yaparken aşırı zorlanıyor emerken yapmaya çalışıp kendini aşırı sıkıyor ve tek seferde boşaltamıyor o nedenle kabız diyebiliriz dedi doktor. Süre 3 günü geçince 4. Gün sabah ilk emmesinden önce 1 çay kaşığı zeytinyağı veriyorum ve asidini kaçırdığım zeytinyağı ile (hafif ısıtıp soğumasını bekleyerek yapıyorum) poposuna özellikle deliğe girecek şekilde masaj yapıyorum. Genellikle bunu yaptığım gün yapabiliyor gün içinde. Bir de düzenli probiyotik kullanıyoruz bu durum başladığından beri am zeytinyağı olmadan olmuyor sanki o nedenle ne kadar etkili bilemiyorum probiyotik.