Benim kızımın dogum günü de 21 şubat ben bayramdan sonra yapacagım herşeyi hazır Bi kutlama onu da nisan başı düşünüyorum hem baya büyür hem havalar ısınır biraz. Önce yapacaktım kaynatam ameliyat olacak ondan kaldı o yüzden erteledim bebde. 1 yaş dogum günü çünkü güzel ve özel olsun istiyorum