Bir zamanlar çağrı merkezinde çalışmış biri olarak çok net söyleyebilirim; sabrınız var ise yapın. Özellikle evden çalışmaya geçildiğinden beri çağrı merkezi personelleri artık daha yoğun. Bir görüşmeyi kapatıp nefes alma anın olmadan diğer görüşmeye geçiyorsunuz. Yani öyle sanıldığı gibi evden çalışaym birkaç çağrı alayım diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz. Hele bir de satış üzerineyse başlayacağınuz pozisyon gelsin satış baskısı ve mobbingler. Bebeğiniz var ise zor , bekarken yapılıp bir şekilde şirket için çağrı olmayan farklı departmana geçiş en mantıklısı. Bilmiyorum evliyken yapamazdım sanırım.