sumeyyeravza
Çoğu kisi yaşı yakın olsun, ikisi çıksın aradan, arkadaş gibi büyüsün diye düşünüyor ama bence ilk çocuğu sütten kesip tuvalet eğitimi verildikten sonrası daha uygun. Benim kızım sanirim regresyon yasiyor.. Alta kaçırma problemi var mesela. Yemeği kendi yemek istemiyor vs. Bunların varlığı beni daha da zorluyor tabi. Aralarındaki yas farkı 5′e yakın bu arada.
Bir de ikinci de sezaryen olunca ilk çocukla da yeterince ilgilenemiyorsun. Canının derdindesin zaten. 1 aylık oldu ikinci çocuğum. Ben yeni yeni kendime geliyorum.