defnerozamommy Kızlar bebeğim tam 11 buçuk aylık, kuzenim ondaki 3 numara mamayı verdi yeni açmış ama bebeği içmemiş. 12 ay ve üzeri için ama versem sorun olur mu sizce
[silindi] defnerozamommy ben ayını tamamlayıp değiştiriyorum mamayı. Doktorunuza danışma imkanınız varsa iletişime geçin
defnerozamommy [silindi] malesef soracak imkanım yok şu an, o zamana kadar da kullanma süresi geçer diye düşünüyorum 1 ayda bitmesi gerekiyor diye biliyorum. 10 gün falan oldu çünkü açılalı
defnerozamommy [silindi] bi de günde bir kere anca veriyorum, o yüzden yeni alsam bu sefer de ayı dolacak ama biz hala küçük numara kullaniyo olucaz öyle de bi ikilemdeyim 😅