hayalperest2310 busra969 emin olun sıradakiler de olacak kullandığımız hiçbir mamaya güvenmiyorum hippp kullanıyorum onu da korka korka iyice psikolojimizi bozdular
milamihra busra969 valla şaka gibi ya el kadar bebeklerin sağlığı ile oynuyorlar en iyisi eskilerin pirinç unu heralde gülsem mi ağlasa mı bilemedim
busra969 hayalperest2310 hayalperest2310 Valla korkuyorum keşke sütüm olsa da hiç mama vermeseydim ama maalşesef mecburum bende Hipp veriyorum
lua Şimdi Bebelac mutlu bebek hattını aradım herhangi bir toplama kararı ve toksin riski olmadığını söylediler. 0850 202 50 20 hattından ulaşabilirsiniz. Bizde Bebelac gold kullanıyoruz panik yaptım resmen.
busra969 lua yukarıda ki seri numaraları kontrol edin bu sayfada önden bilgi veriyorlar sma ve aptamilde de aynısı oldu. belki de goldlarda yoktur internetten araştırın
pudu Hipp kullanıyorum bende inşallah birşey çıkmaz bir kutu aptamil kullanmıştım paylaşılan seri numaralarından iyi ki devam etmemişim neye güveneceğimizi şaşırdık