Balbulutu
SMA dan aptamille geçmiştim aptamilli smadan daha da çok sevmişti oda geri çağrılınca hippe geçtim ama sanki hippi çok sevmiyormuş gibime geldi Bebelac deneyecektim tam da dün alacaktım vaktim olmadı gidp almya iyiki de olmamış.. 🥹 artık hipp ile devam umarım bundada çıkmaz birşeyler diken üstündeyiz artık 😔