evreniko rozen16 Sıcak tut bebişini, ayakları bacakları üşümesin. Ilık bi duş sonrası masaj çok iyi geliyo uykusuna yardımcı olur. Doktorlar pek alakası yok dese de kendi yediklerine de dikkat et, kendini de sıcak tut. Bende gaz olduğunda bebeğim çok daha kötü oldu hep. Sen de laktoz intoleransı varsa bebişinde de vardır. Ona da dikkat et. Gerisi zaman
mavro Kesinlikle bisiklet hareketi sürekli tekrarla doktorun tavsiyesiyle probiyotik kullan. Biz öyle atlattık.
nihaltepe mavro benim bebeğim de 23 günlük 2-3 gündür gaz sancısı var ilk haftadan beri probiyotik kullanıyoruz ama sürekli ıkınıp ağlıyor meme istiyor daha çok gazlanıyor uyuyamıyor napıcam bilmiyorum
seydaakbahar Bizde 52 günlüğüz, hala gazlı, doktor önerisiyle gaz damlası başladık işe yaramadı. Bizimkinin Laktoz intoleransı varmış, damla verdi o şekilde biraz daha hafifledi ama hala geçmiş değil