Naciyeylmz İki tane aileyi çağırmak istiyorum da kizlar kalbulbasti kek kurabiye yapsam nasl olur sizce uyumlu mu fikriniz var mı. Birde menengic kahvesi şekerli sade oluyor mu kahve gibi
Niyesordunbucevabi Naciyeylmz 3ü de şekerli olmaz bence kurabiye yerine börek ekleyebilirsin. Menengiç kahvesini şekerli ve sütle yapıyorum ben
18yavuzselim25alparslan Naciyeylmz eğer çaya geliceklerse bir tatlı, bir börek ve bir salata çesidi daha uygun olur. Kahveye geleceklerse bir kurabiye ve pasta tarzı bir tatlı daha uygun olur bence☺️
Mmeelliikkeee Naciyeylmz hepsi tatlı olmuş , iki aile geliyorsa çok kısa oturmazlar bence kahve yanı tatlı bana göre kısa süreli ziyaret ikramlığı. Zaten üç çeşit düşünüyorsanız önden çay koyun börek salata ve tatlı olsun . Kahve yanına çikolata maden suyu vs ikram edersiniz
Niyesordunbucevabi Naciyeylmz ben kalburabastı sevmiyorum hiç ama sizin sevdiğiniz bir tatlıysa olabilir şerbetli tatlı misafir için uygun bence bi şerbetli bi kek bir de börek güzel olur
Hilal_4444 Naciyeylmz çaya geleceklerse sarma, börek, kalburabastı olabilir ben genelde bu şekilde hazırlıyorum çay yanı ikramlıklarını, kahvenin yanına lokum olsa yeterli olur gibi
asyamz Geçen ben yaptığımdan örnek vereyim havuçlu muhallebili kek yaprım elmalı kurabiye yanına çiğköfte yapmıştım börek de koyacaktım vakit yetmedi tatlı tuzlu ayarlı olsun yani
asyamz [silindi] Naciyeylmz şükran kaymak varya onun tarifi çok güzel oluyor yarım ölçü yapıyoruö fazlasıyla çıkıyor burdan atamadım ama onun tarifine bak
aayyyssee Naciyeylmz aksam yemekten sonra öyle kahveye geleceklerse bi tatlı bide tuzlu kurabiye yeter ama öğlen geleceklerse bi tatlı bi salata tarzı bide börek olabilir
bebiskoveannesi Naciyeylmz akşam yemeğinden sonra çay için geleceklerse ben olsam sütlü bi tatlı yaparım borcam tatlısı. Yanına mercimek köftesi olur veya yoğurtlu bi meze. Bide kalem böreği yapar 2-3 tabaklara koyardım çayın yanına bide bi iki kuruyemiş eklerdim. Sonrasında kahve içilecekse menengiç kahvesi şekersiz oluyo tadı zaten hafif. Onun yanına da bi çikolata veya lokum tarzı şeyler ve meyveli bi soda iyi olur.